سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


نویسنده:

طاها اصلاحی   
 
از جمله افتخارات او می‌توان به سه قهرمانی سنگین‌وزن NWA، یک قهرمانی سنگین‌وزن TNA، یک قهرمانی اکس دیویژن TNA، دو قهرمانی کمربند WWE و قهرمانی کمربند ایالات متحده و ۲ بار بهترین کشتی‌گیر سال ۲۰۱۶ و۲۰۱۰ اشاره کرد.
آغاز و ورود به دنیای رسلینگ(۱۹۹۸–۲۰۰۲)ویرایش

ای جی استایلز کشتی را با ریک مایکلز تمرین کرد و در سال ۱۹۹۸، با نام اولاف به دنیای کشتی کج قدم نهاد. در اگوست ۱۹۹۹ کمربند تی-وی را برد و در دسامبر همان سال نام حرفه‌ای خود را به ای جی استایلز تغییر داد.

او در ۸ ژانویه ۲۰۰۰ برای بار دوم و در ۶ ژانویه ۲۰۰۱ برای سومین بار کمربند تی-وی را از آن خود کرد.
در سال ۲۰۰۲ شروع به فعالیت در شرکت WWF کرد. او دو مسابقه به صورت دارک مچ در ۲۶ و ۲۷ ژانویه انجام داد که هر دو را به هوریکان و ریکو کنستانتین باخت. در همان سال او بدون قرارداد و به صورت مسابقه تکی در HWA مسابقه داد. در فوریه ۲۰۰۲ با یک برند استرالیایی به نام WWA شروع به همکاری کرد. او در بخش کسب کمربند کروزرویت مسابقه داد اما موفق نشد عنوان قهرمانی را کسب کند. سپس به صورت تیمی با Chuck E. Chaos کارش را پیگیری کرد سرانجام در آوریل ۲۰۰۲ موفق شد کمربند کروزویت برند را به دست بیاورد. استایلز در ماه مارس به برند East Coast Wrestling Association رفت. او چندین مسابقه مهم برای تایتل در این شرکت داشت اما موفق به کسب عنوانی نشد. برند Frontier Wrestling Alliance (FWA) مقصد بعدی او بود. تلاش ای.جی در برند فوق هم به کسب تایتلی منجر نشد. سپس به IWA رفت اما اونجا هم علی‌رغم چند مسابقه برای تایتل، قهرمان نشد.

استایلز به NAW برگشت و در تاریخ ۲۲ دسامبر بر سر NAW GEORGIA CHAMPIONSHIP با مربی خود ریک مایکلز مسابقه داد. استایلز کمربند NWA WHC را به دیوید ویلیامز در یک مسابقهٔ THRRE WAY DANCE واگذار کرد. او همچنین مسابقه ای با ریک مایکلز در ۲۳ مارس ۲۰۰۲ داد. اندکی بعد استایلز قراردادی را با NWA:TNA امضا کرد. بعد از این قرارداد اون دیگر تک و توک در WILDSIDE حاضر می‌شد.

رینگ آف آنر (۲۰۰۲–۲۰۰۴)ویرایش

ای. جی. استایلز در ۲۰۰۲ به صورت رسمی با رینگ آف آنر (حلقه افتخار) قرار داد بست و در سال ۲۰۰۳ موفق شد کمربند تگ تیم شرکت را کسب کند اما در نهایت عنوان تگ تیم را به تیم پروفسی باخت. ای.جی همراه هم تیمی دیگری به نام «هموسید» موفق شد کمربند را از تیم پروفسی پس بگیرد اما کمی بعد به دلیل مصدوم شدن هم تیمی اش مجبور شد تایتل را به مدیران واگذار کند.

او مدتی با رقابت بقیه کشتی گیران، فعالیت را ادامه داد و در نهایت با شکست رقبای خود توانست به عنوان اولین قهرمان پیور رستلینگ (ROH Pure Wrestling Champion) برسد.

در سال ۲۰۰۴ او در یک مسابقه دیگر مقابل سی ام پانک پیروز شد و باقی دوران فعالیت استایلز در این برند، با تلاش های او برای گرفتن تایتل شات سپری شد. استایلز در همون دوران با ساموا جو برای کمربند قهرمانی رینگ اف هونر رقابت کرد اما باز هم شکست خورد. او بعدش برای کمربند تگ تیم صاحب موقعیت شد اما در این زمینه هم ناموفق بود. استایلز بعد از یک مصدومیت، تمایل خود را برای ترک برند اعلام کرد و کمپانی رینگ آف آنر با دادن یک مسابقه خداحافظی به او با وی وداع کرد. طبق همکاری بین برند تی ان ای و رینگ اف هونر، استایلز از سال ۲۰۰۵


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 29 شهريور 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر